Montag, 25. März 2013


Zrele Godine Moje ( 44)





Godine moje ne stoje.
Kreću se, stvaraju puteve svoje.
I teku li teku, neumorno teku....
Al’ kuda to one idu?

Možda su krenule u diskoteku?
A možda ipak na Bečki bal?
Zar bez lepe haljine?
A nemaju ni raskošni balski šal.

Pa kuda onda?

Možda se samo šetaju naokolo.
Obilaze prijatelje i bližnje svoje,
Da vide kako stvari stoje,
Da utvrde svoju postojanost 
I uvere se u sopstvenu valjanost.

Valjaju ove godine moje,
Predobro one meni stoje.
U njima je mudrosti prepuno.
Svaka za sebe je ipak posebna
I mojoj celini je jako potrebna.

Zato neka teku i teku
I onako nemaju drugu obavezu neku.
Ne moraju one ni da stanu
I zaustave se zbog bilo čega.
To njima i ne treba.

Ma samo neka teku…



Autor Pipi Mila Dragica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen