Sonntag, 17. März 2013


Voda Čisti



Evo već satima boravim u vodi
i molim je da me očisti
da s’ mene spere sve tvoje misli
i dà oduška mislima mojim
Eto ja molim ovu vodu
da spere sve tvoje reči
koje su tužne, pomalo teške
i pomalo ružne
da ih ponese na svoj put
i negde tamo od mene ih odvoji

I tako ja molim vodu ovu
da se pobrine o svemu tome
Da se mogu otrguti težini
što ti dade meni, ko neprijatelju svome
kao da smo stranci bili
i kao da nikad nismo iz jedne čaše pili
kao da ti ništa ne značim
i kao da samo dragoceno vreme sa mnom tračiš

A nadala sam se da si jači
i da možeš me voditi kroz svet snažni
al na žalost ne bi tako
sve ti krenu naopako
pa zato te molim da mi oprostiš
što verovah puno u zajedničke snove
pa se ogreših zbog svih želja
i poverovah da u tebi ima veselja

Autor pesme i slike: Pipi Mila Dragica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen