Samstag, 16. März 2013

Tebi




Danas
dok Sunce
napolju sija
auta šalju
signale buke
motori jaki
bruje
na sav glas
ja biram
tišinu

Ovaj dan
je
namenjen tebi
Da,
baš tebi
posebni čoveče
najlepšeg osmeha

Još uvek vidim
tvoj osmeh pred sobom
te blistave zube
kao
bisere poredjane
i gledam
u osmeh tvoj
i u oči,te tvoje
blistave
kao da žele
nešto da mi kažu

Da, dragi moj
ja razmišljam
o tebi
o svemu u tebi
sto mi stvara toplinu
i još uvek
želim
tu tvoju tišinu
jer moja ljubav je
izabrala
samo tu stranu
našeg
zajedničkog
života


I zato
oprosti mi
ono
što nisam htela
seti se
samo onog
što sam volela
seti se naših
najlepših dana
na tvoje grudi
uspavana
jutrom budna
nasmejana
poljupcima
tvojim
obasipana

Opraštam ti
sve
što ne bih
da me boli
da me para
želim tebe
u snovima
samo dobrog
nežnog dara

Ipak je u tebi
blagost cela
Pa zato
hvala tebi
što sam te
tada
srela

Autor pesme i slike: PIpi Dragica Rajic Racic

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen