Mittwoch, 27. März 2013


Životni Tok





Idi i ne osvrći se.
Nije meni, od tebe zapisano
Da delim jutra sa tobom.
Ti ne znaš ni sam šta ceš sa sobom.

Idi, nisam ja žena za tebe.
Moja te snaga previše boli.
Ti čezneš za slabošću nekom
I živiš u prošlosti sa velikom setom.

Reči ti drhte i izdaju te nekako.
Nailazim na otpor u njima.
Okani se mene zato, svakako
Jer zrelost te moja obara polako.

Zato idi, slobodno idi, biće ti bolje.
Bez mene ćeš ostvariti neke želje svoje.
Kretaćeš se po strminama i padinama
i tako ćeš svakako vraćati opet
Misli unazad, satima, danima, godinama.

Tražićeš izgubljeno, rasuto blago
U bolu nekom, opet sa setom.
Tražićeš i uobičajni susret života mog, ovog
Al’ biću negde, ko zna gde. Tamo daleko.

Pogled će ti tada tražiti svakako
Mene, ovu ovakvu, sada i ovde
Al’ vreme će biti drugo neko.
Srešćes me i žaliti tada
Što si jednom moju ljubav imao pa poreko.


Autor: Pipi Mila Dragica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen