Dienstag, 30. April 2013


LJUBAV U DVA DELA

 U najtežem momentu Pipi Mila  Dragica  (danas slikarka i pesnik)  na reci, 2010 godine, gde je pronašla utehu, kako bi odskočila iz velike tuge. straha, nemoći i beznađa u drugi deo svog života punog uspeha, radosti i sreće.


Ljubav u dva dela


Najteži dan u mom životu

boleo je i nosio tugu
al' se nisam dala ipak
i umesto da potonem
ja se snažno izborila
i iznova ponovo rodila.

Imati još jednu šansu
velika je to ljudska radost
živim život iz početka
bez dilema i prepreka.
Snaga vodi, snaga nosi
čarolije meni stvara
ponosna sam ja na sebe
u meni je mnogo dara.

Autor: Pipi Mila Dragica



Pipi- Mila, HRABRA u PLANINE,
 jer tamo nema zime.
Momenat BORBE i Pipi bez kose na glavi sa "opasnim" kancerom, to jest rakom, a hrabro u planinarenje. Ništa je nije moglo srušiti, jer je rešila da živi.
Leto 2010 godine (ove slike pokazuju kako je ona bez kose na glavi, sa hemioterapijom hrabro vodila sebe)

2010 godine( u planinarenje bez kose na glavi, sa perikom na stapu, zbog vrucine i pod hemioterapijama, al joj nije bilo teško da ide u planine, sve jedno)


2013 ( sa osmehom na licu, zdrava i prava, iako je prognoza 2010. godine, govorila da joj stoje samo još 3-4 mesica života, Nije kako granica tvrdi, već kako odluciš. Ovo je dokaz)


2012.godine,decembar mesec. Pipi i njen sin, srećni i pobednici u svemu. Živeli. 




2013 godine


2017 godine









1 Kommentar: